admin admin .

admin

نکات ایمنی برای استفاده از تینر فوری

آسیب هایی را به همراه داشته باشد. بنابراین در هنگام استفاده از این ماده شیمیایی باید دقت لازم را داشته باشید و تمامی نکات ایمنی را رعایت نمایید. برای این منظور دقت داشته باشید که این ماده با چشم های شما تماس پیدا نکند؛ زیرا در این صورت می تواند موجب سوزش بسیار شدید چشم و یا حتی تاری موقت آن شود. در عین حال اگر پوست دست شما دارای التهاب یا احیانا زخم است، از دستکش استفاده کنید تا موجب افزایش التهابات پوستی و سوزش پوست نشود. در نهایت باید بدانید که استنشاق تینر فوری به دلیل بخار های مضری که از خود متصاعد می کند می تواند به ریه ها آسیب برساند و سلامت شما را به خطر بیاندازد. بنابراین اگر دارای بیماری های تنفسی هستید، در هنگام استفاده از این ماده شیمیایی حتما از ماسک و همچنین عینک استفاده کنید و سعی کنید که در محیطی سر باز و یا دارای تهویه از آن استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقطه اشتعال این مایعات فرار عموما در حدود ۴۰ درجه سانتیگراد یا ۱۰۴ درجه فارنهایت است. بنابراین برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای، در استفاده از این ماده باید همواره دقت لازم را داشته باشید و آن را دور از تابش مستقیم نور خورشید و ترجیحا در محیطی باز نگهداری کنید.
نکات مهم برای استفاده از تینر فوری

برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن توصیه می کنیم که حتما به نکات زیر توجه داشته باشید.

– پیش از ترکیب کردن تینر با رنگ حتما اطمینان حاصل کنید که رنگ شما در محیط با دمای اتاق قرار داشته است. در صورتی که دمای رنگ پایین باشد و به اصطلاح رنگ سرد باشد بر کیفیت نهایی کار و همچنین ضخامت رنگ تاثیر منفی می گذارد.

– تینر را به یکباره به رنگ خود اضافه نکنید. این کار را به آرامی انجام دهید و در حین افزودن آن به رنگ از وسیله ای برای هم زدن آن کمک بگیرید.

– برای ترکیب تینر فوری با رنگ خود حتما نسبت لازم را رعایت کنید و از افزودن بیش از حد تینر خودداری کنید زیرا در اینصورت رنگ شما غلظت مناسب را نخواهد داشت و سطح مورد نظرتان را به خوبی نمی پوشاند.

– هرگز درب تینر فوری را برای مدت زمان طولانی باز نگذارید زیرا همانطور که از نام این ماده شیمیایی مشخص است، به سرعت تبخیر می شود.

https://abanchemical.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۵:۴۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)