admin admin .

admin

ترفند کره ای ها واسه صاف شدن پوستشون

پوستی صاف و مثل آینه ای با ماسک مخصوص زنان کره ای
احتمالاً شما هم متوجه شده اید که کره‌ای‌ ها پوست بی نقصی دارند. آن ها برای سالم نگهداشتن پوستِ خود اقدامات زیادی انجام می‌ دهند؛ اما سؤال اینجاست که این اقدامات چیست. در این قسمت از بهداشت و سلامت نمناک ما را همراهی کنید تا ماسک هایی که کره ای ها از آن برای سلامت و زیبایی پوست خود استفاده می‌ کنند را به شما معرفی کنیم.

ماسک عسل و زردچوبه
یک قاشق غذا خوری عسل، مقدار کمی زردچوبه و به میزان لازم شیر را با یکدیگر ترکیب کرده و به صورتِ خود بزنید و بعد از 15 دقیقه صورت تان را با آب ولرم بشویید.

ماسک عسل و زردچوبه

ماسک شیر و ژلاتین
یک قاشق غذاخوری پودر ژلاتینِ بدون مزه را با دو قاشق غذاخوری شیر ترکیب کنید؛ سپس ترکیب به دست آمده را کمی حرارت داده و آن را به صورت تان بزنید و بعد از 15 دقیقه بشویید.

ماسک اوتمیل (جودوسر)
یک قاشق غذاخوری اوتمیل را با یک قاشق غذاخوری شیر و عسل ترکیب کنید و آن را به صورت تان بزنید؛ سپس به آرامی اسکراب کنید و بعد صورت خود را آبکشی کنید.

ماسک اوتمیل

ماسک شکر قهوه ای و عسل
یک قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید؛ سپس آن را به صورت تان بزنید و صبر کنید تا خشک شود و بعد آن را بشویید.

ماسک ماست
یک قاشق غذا خوری ماست، اوتمیل و عسل را با یکدیگر ترکیب کنید؛ سپس آن را به صورت تان بزنید و بعد از 15 دقیقه پوست را کاملا شستشو دهید.
منبع : نمناک


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۴:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)