admin admin .

admin

گفتار درمانی در نارمک

کودکان و بزرگسالانی که دچار انواع اختلالات گفتاری هستند می توانند برای ارزیابی و درمان مشکل خود به گفتاردرمانی در نارمک مراجعه کنند.
نارمک ، محله ای است که در منطقه 8 شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به خیابان فرجام، از شرق به بزرگراه شهید باقری، از جنوب به خیابان دماوند و از غرب به بزرگراه امام علی (ع) منتهی می شود. محله نارمک در شمال شرق تهران واقع است و میدان های زیادی دارد. یکی از مهم ترین میدان های محله نارمک، میدان نبوت است که با نام هفت حوض هم شناخته می شود.
گفتاردرمانگر یا همان آسیب شناس گفتار و زبان (SLP) یک فرد متخصص است که در زمینه ارتباطات انسانی، رشد و اختلالات آن آموزش دیده است. او اطلاعات زیادی در مورد مسائل گفتاری و زبانی کودکان و بزرگسالان دارد و می تواند از طریق ارزیابی مهارت های گفتاری، زبانی، شناختی – ارتباطی و دهانی – تغذیه ای – بلعی، مشکل بیمار را تشخیص دهد. گفتار درمانی در نارمک توسط متخصصین این حوزه انجام می شود. افرادی که دچار لکنت زبان، مشکل در تلفظ حروف، گفتار تودماغی، بیش فعالی، عقب ماندگی ذهنی، کم شنوایی، سندروم داون، آفازی (از دست دادن قدرت تکلم بعد از سکته مغزی)، گرفتگی و مشکلات صدا، فلج مغزی و … هستند می توانند از گفتار درمانی در نارمک استفاده نمایند. علاوه بر این، مادران می توانند برای دیر حرف زدن کودکان خود از این مرکز کمک بگیرند. اگر شما هم با مشکلات مربوط به گفتار و زبان مواجه هستید، برای رفع آن با گفتاردرمانی در نارمک تماس بگیرید. شماره های گفتار درمانی در نارمک را می توانید در صفحه اول سایت یا بخش تماس با ما پیدا کنید.

بهترین گفتار درمانی در نارمک
بهترین گفتار درمانی در نارمک کجاست؟ شاید این سوال شما هم باشد. باید بدانید که بهترین گفتاردرمانی در نارمک محلی است که سابقه ی درخشانی در زمینه درمان بیماران دارد و به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کند. اداره چنین مرکزی بر عهده ی یک آسیب شناس گفتار و زبان (گفتار درمانگر) می باشد. فردی که دانش و تخصص کافی را برای ارزیابی و درمان انواع اختلالات مربوط به زبان، گفتار و بلع دارد. افراد در هر سنی می توانند از خدمات بهترین گفتار درمانی در نارمک بهره مند شوند. گفتار درمانی کودکان به سن کودک، نوع و شدت اختلال گفتاری آنها بستگی دارد. با توجه به این موارد، روند درمان به صورت فردی یا گروهی انجام می شود. درمانگرانی که در بهترین گفتار درمانی در نارمک مشغول فعالیت هستند، در طول مسیر درمان با استفاده از صحبت، بازی، تصاویر، کتاب و اشیا با کودک ارتباط برقرار می کنند. آنها برای تحریک رشد زبان کودک از بازی، استراتژی ها و تکالیف درسی بهره می برند.
بهترین گفتاردرمانی در نارمک با توجه به نیازهای بزرگسالان، مناسب ترین روش درمانی را به کار می برد. تمریناتی که برای این افراد در نظر گرفته می شوند، شامل تمرینات حل مسئله، حافظه، سازماندهی، تاکتیک های مکالمه، تمرینات تنفسی و تمرینات تقویت عضلات دهان می شوند. ارتباطات شناختی و اجتماعی افراد به کمک این تمرینات بهبود می یابند. فرقی نمی کند در چه سنی هستید، اگر تلفظ حروف و صحبت کردن برای شما سخت است، با بهترین گفتار درمانی در نارمک تماس بگیرید.
گفتاردرمانی نارمک
گفتاردرمانی نارمک برای هر فردی یک روش درمانی مناسب در نظر می گیرد. مدت زمانی که یک فرد برای گفتاردرمانی نیاز دارد با فرد دیگر متفاوت می باشد. طول این دوره به سن بیمار، نوع و شدت اختلال گفتاری، فاصله های زمانی بین درمان، سوابق پزشکی و … بستگی دارد. اختلال گفتاری برخی از افرادی که به گفتار درمانی در نارمک مراجعه می کنند، از دوران کودکی آنها آغاز شده است و به مرور زمان بهبود پیدا می کند. اما در برخی از افراد ممکن است اختلال تا دوره بزرگسالی ادامه داشته باشد. در این صورت لازم است تا روند درمان ادامه یابد. گاهی اوقات بیماری یا اختلال به وجود آمده به علت یک مشکل پزشکی است. هنگامی که مشکل پزشکی درمان شود، اختلال ارتباطی هم رفع می گردد. گفتاردرمانی نارمک در مورد میزان موفقیت درمان به مراجعین توضیحاتی ارائه می دهد. بر این اساس، موفقیت گفتاردرمانی به سن، نوع اختلال، زمان شروع درمان، پیگیری روند درمان و … بستگی دارد. برای بهره مندی از خدمات گفتاردرمانی نارمک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۴:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)