admin admin .

admin

کمپ ترک اعتیاد در تهران

جهت کسب اطلاعات از خدمات کمپ ترک اعتیاد در بازار تهران، با شماره تلفن های قید شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


کمپ ترک اعتیاد در بازار تهران

کمپ ترک اعتیاد در بازار تهران ، در زمینه سم زدایی بدن از مواد مخدر به سه روش سم زدایی تدریجی، سم زدایی سریع و سم زدایی فوق سریع، خدمات تخصصی به بیماران مبتلا به اعتیاد ارائه می کند. زمانی که بیمار به کمپ ترک اعتیاد مراجعه می کند، طبق نظر پزشک مربوطه، تشخیص سم زدایی با دارو و یا بدون دارو انجام می شود. سم زدایی با دارو بع معنی جایگزینی داروهای کنترل شده به جای مصرف کنترل نشده مواد است. هدف از سم زدایی با دارو، کاهش شدت علائم و جلوگیری از عود مصرف ماده مخدر است. سم زدایی بدون دارو، از خدمات دیگر کمپ ترک اعتیاد در بازار تهران است که بدون مصرف داروهای خاص، دارو کنار گذاشته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات سم زدایی و ترک اعتیاد با دارو و بدون دارو تحت نظر پزشک متخصص، با شماره تلفن های کمپ ترک اعتیاد در بازار تهران تماس حاصل فرمایید.


کمپ ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران

کمپ ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران ، با حضور روانشناسان مجرب، خدمات مشاوره و روانکاوی بیماران مبتلا به اعتیاد را ارائه می نماید. با توجه به اینکه اکثر بیماران مبتلا به اعتیاد، دارای پیشینه روانی نامناسبی هستند، لازم است در راستای درمان اعتیاد، با مشاوران و روانکاوان جلسات مشاوره داشته باشند. مشکلاتی از جمله اختلالات خواب، افسردگی، مشکلات جنسی، اشتغالات ذهنی و اعتماد به نفس پایین از مسائلی است که گریبانگیر اغلب بیماران مبتلا به اعتیاد می شود. مشاوران و روانکاوان کمپ ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران، با اخذ تست های روانشناسی اعم از TAT، MMPI، سنجش خلاقیت و آزمون های دیگر، انواع روش های توانبخشی و کاردرمانی را پیشنهاد می کنند. برخی از روش های توانبخشی شامل سرگرمی های ورزشی، سرگرمی های هنری، خانواده درمانی، گروه درمانی و شناخت درمانی می باشد. در صورتی که قصد مراجعه به کمپ ترک اعتیاد در تهران را دارید، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.


کمپ ترک اعتیاد در 15 خرداد تهران

کمپ ترک اعتیاد در 15 خرداد تهران ، از تیم مجرب مددکار اجتماعی جهت بازگشت فرد به جامعه استفاده می نماید. آیا از وظایف و نقش مددکار اجتماعی در درمان بیماران مبتلا به اعتیاد اطلاع دارید؟ توجه و تمرکز مددکار اجتماعی بر شرایط محیط و اجتماعی است که فرد مبتلا به اعتیاد در آن به سر می برد. بررسی و شناخت ریشه علل اعتیاد از فعالیت هایی است که توسط مددکار اجتماعی صورت می گیرد. مددکار اجتماعی که در کمپ ترک اعتیاد در 15 خرداد تهران، مشغول به فعالیت است پس از ریشه یابی علت اعتیاد فرد، در زمینه کمک رسانی به فرد، افزایش کیفیت ارتباط فرد با خانواده و جامعه، خدمات حرفه ای ارائه می کند. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مددکاران مجرب کمپ ترک اعتیاد در 15 خرداد تهران را دارید، با شماره تلفن های مرکز درمانی تماس حاصل فرمایید.


مرکز ترک اعتیاد در بازار تهران

مرکز ترک اعتیاد در بازار تهران ، در تأمین غذای مناسب و با کیفیت بیماران مبتلا به اعتیاد، تلاش کرده و مانع از بروز سوء تغذیه بیماران می شود. اعتیاد به مواد مخدر موجب افزایش نیازهای تغذیه ای بیماران شده و در نتیجه نیاز به مواد مغذی جهت سم زدایی و افزایش متابولیسم نیز افزایش می یابد. توجه به برنامه غذایی بیماران در مرکز ترک اعتیاد در بازار تهران، موجب افزایش سلامتی بیماران شده و موجب افزایش سرعت در روند درمانی بیماران مبتلا به اعتیاد می گردد. ارزیابی وضعیت تغذیه بیمار، نظارت بر توان بخشی تغذیه ای، برنامه و رژیم مناسب غذایی و مراقبت های ویژه از برنامه های غذایی مغذی بیماران از خدماتی است که در مرکز ترک اعتیاد در بازار تهران ارائه می گردد. در این مرکز درمانی، سرویس غذایی متنوع و عالی به همراه بوفه به بیماران ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.


مرکز ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران

مرکز ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران ، با مساحت 1200 متر فضای بهبودی در قلب تهران، محیطی آرام و پاک را برای درمان بیماران مبتلا به اعتیاد فراهم نموده است. با توجه به اهمیت فضا و محیط درمان بیماران، مرکز درمانی محیطی مناسب و سرشار از آرامش و احترام را جهت درمان در نظر گرفته است. لازم است که محیط مرکز درمانی، عاری از هرگونه مواد اعتیاد آور بوده تا بیماران نتوانند به مواد مخدر دسترسی داشته باشند. مرکز ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران، با فراهم کردن محیط مناسب جهت ملاقات و دیدار با دوستان، آشنایان و اعضای خانواده، موجب افزایش حمایت های روحی بیماران شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محیط و فضای مرکز ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


کلینیک ترک اعتیاد در بازار تهران

کلینیک ترک اعتیاد در بازار تهران ، آماده برگزاری جلسات ماتریکس و جلسات NA برای بیماران مبتلا به اعتیاد است. روش درمانی مدل ماتریکس، مدلی است که جهت ترک مصرف مواد مخدری همچون شیشه و کوکائین مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های روش درمانی ماتریکس می توان به درمان در زمان کوتاه، درمان اثبات شده، برنامه منسجم، درمان یکپارچه و برنامه سرپایی فشرده اشاره نمود. از فعالیت های دیگر کلینیک ترک اعتیاد در بازار تهران، برگزاری جلسات NA یا انجمن معتادان گمنام است که شامل افرادی با فرهنگ های مختلف و زبان های گوناگون می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جلسات ماتریکس و جلسات NA در کلینیک ترک اعتیاد در بازار تهران، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.


کلینیک ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران

کلینیک ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران ، با برگزاری جلسات مشاوره هفتگی مشاور متخصص با اعضای خانواده، سعی در برقراری ارتباط مناسب بیمار با خانواده و افزایش آگاهی اعضای خانواده نسبت به بیماری اعتیاد می نماید. مشاور مرکز درمانی علاوه بر بالا بردن انگیزه در بیمار، بررسی ریشه اعتیاد، رفع افسردگی و مهارت آموزی جهت مقابله با وسوسه ها، در زمینه خانواده درمانی و مشاوره با اعضای خانواده نیز فعالیت می کند. جلسات مشاوره با خانواده به صورت هفتگی برگزار شده و در راستای درمان بیمار مبتلا به اعتیاد صورت می گیرد. جهت دریافت مشاوره خانواده در کلینیک ترک اعتیاد در پانزده خرداد تهران، تماس بگیرید.


کلینیک درمان اعتیاد در بازار تهران

کلینیک درمان اعتیاد در بازار تهران ، مجهز به باشگاه ورزشی، بدنسازی و میز پینگ پنگ می باشد. دو عامل مهم و تأثیرگذار در افزایش سلامت افراد و درمان بیماری، تغذیه و ورزش هستند که لازم است به هر دو مورد توجه شود. انواع دستگاه های پیشرفته بدنسازی در مرکز درمانی با هدف ورزش بیماران در باشگاه قرار گرفته است. بیماران مبتلا به اعتیاد می توانند علاوه بر شرکت در باشگاه ورزشی، در ورزش پینگ پنگ نیز مهارت کسب نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات ورزشی کلینیک درمان اعتیاد در بازار تهران، تماس بگیرید.


مرکز درمان و ترک اعتیاد در بازار تهران

مرکز درمان و ترک اعتیاد در بازار تهران ، با داشتن مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران، آماده خدمت رسانی به بیماران مبتلا به اعتیاد می باشد. مرکز درمانی مجهز به تجهیزات عمومی است که مورد استفاده پزشکان قرار می گیرد. اتاق های مرکز درمان و ترک اعتیاد شامل اتاق معاینه، اتاق روانشناس، اتاق مشاور، اتاق دارو، اتاق مراقبت های پرستاری و اتاق انتظار می باشد. مرکز درمان و ترک اعتیاد در بازار تهران، دارای آیین نامه تأسیس درمانگاه است که متشکل از پزشکان متخصص، پرستاران، بهیاران، مشاوران، روانشناسان، بهیاران، مددکاران و پرسنل مجرب می باشد. در صورتی که قصد تماس با مرکز درمان و ترک اعتیاد در بازار تهران را دارید، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.


مرکز درمان اعتیاد در بازار تهران

مرکز درمان اعتیاد در بازار تهران ، با برگزاری دوره های ویژه (vip) برای بیماران مبتلا به اعتیاد، موجب افزایش بهبودی و سرعت در درمان اعتیاد بیماران می شود. برخی از خدمات vip در مرکز درمانی، شامل خدمات تغذیه ای بهتر، خدمات تفریحی بهتر، اتاق شخصی، سالن های ورزش مجهز، بررسی وضعیت بیمار به صورت شخصی، استفاده از کادر درمانی مجهز، وجود امکانات مربوط به بازی های کامپیوتری، بررسی وضعیت همه جانبه سلامت جسمی و خدمات دیگر می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مرکز درمان اعتیاد در بازار تهران، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جزئیات خاص
09191549054
تماس با موسسه 09191549054
موقعیت
تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)