admin admin .

admin

نکات قبل از لیزر موهای زائد

با دستگاه لیزر موی کندلا الکساندرایت با متخصص پوست و مو مشورت کنید. عمل جراحی: در حقیقت پس از انجام هرگونه عملی باید انجام لیزر مو را تا بهبودی کامل به تعویق بیندازید. چون لیزر موجب می شود باکتریها وارد جریان خون شما شوند و درصورتیکه زخم بازی داشته باشید آن را دچار عفونت می کنند. بنابراین توصیه می شود که پس از عمل جراحی بینی یا هر عمل جراحی دیگری تا دو ماه لیزر مو انجام ندهید.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

حداقل سن و حداکثر سن برای لیزر موی زائد چقدر است؟
سن: معمولا افراد زیر 15 سال به دلیل اینکه هنوز به بلوغ نرسیده اند و تغییرات هورمونی می تواند موجب رشد مجدد موهایشان شود؛ کاندید مناسبی برای انجام لیزر مو نیستند.

برای چه قسمت هایی از بدن لیزر مو جایز نیست؟
در قسمت هایی از بدن که به علت بیماریهای پوستی مانند آکنه، تبخال، عفونت پوستی و اگزما یا عمل های جراحی، زخم باز، عفونت یا بخیه ای که هنوز بهبود نیافته وجود داشته باشد؛ نمی توان عمل جراحی انجام داد.

آیا در زمان بارداری می توان لیزر مو زائد انجام داد؟
بهتر است انجام عمل لیزر موی زائد با دستگاه کندلا الکس را تا بعد از اتمام دوره بارداری و شیردهی به تعویق بیندازیم.

آیا در زمان بارداری می توان لیزر موهای زائد انجام داد؟

اگر بدن خال داشته باشد، لیزر مو ضرری ندارد؟
انجام لیزر روی خالهایی که مو دارند یا نواحی اطراف خال توصیه نمی شود. گاهی اوقات با موادی روی خال را می پوشانند و سپس اقدام به عمل لیزر مو می کنند. اما به هرحال بهتر است پیش از اقدام به لیزر مو در نواحی اطراف خال با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز خال را بردارد. افرادی که تبخال دارند یا به بیماری عفونت پوستی مبتلا هستند نیز نباید این روش را به کار ببرند.

چه کارهایی قبل از لیزر موهای زائد باید انجام شود؟
هر گونه آرایش، کرم یا ماده خارجی باید از روی پوست برداشته شود.

بیماری ها و شرایط خاصی وجود دارد که پیش از درمان کامل آنها نمی توان اقدام به لیزر مو کرد.

قبل از لیزر باید موها را شیو (shave) کرد؟
ناحیه مورد نظر باید 12 تا 14 ساعت قبل از جلسه لیزر بدون ایجاد بریدگی یا زخم با تیغ نو شیو شود.

چه مدت بعد از اپیلاسیون میتوانم لیزر موهای زائد را انجام دهم؟
چند وقت بعد از موم گذاشتن می توان لیزر مو انجام دهم؟ بهتر است از اپیلاسیون و موم گذاشتن به مدت یک ماه قبل از انجام عمل لیزر با دستگاه کندلا الکس خوددرای شود.

با چه پزشکی برای لیزر مو مشورت کنم؟
یک جلسه ویزیت نزد متخصص پوست و مو به منظور بررسی شرایط فیزیکی، بیماریهای پوستی و مصرف احتمالی قرص ها و مکمل ها ضروری است.

مرکز لیزر خوب در کرج
مرکز لیزر خوب در کرج خدمات زیادی را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد. از جمله خدمات مرکز لیزر خوب در کرج می توان لیزر موهای زائد، جوانسازی ناحیه تناسلی، کوچک کردن بینی های گوشتی، رفع سلولیت، تزریق ژل و فیلر به لب، جوانسازی پوست، لیفت پوست و لاغری موضعی را نام برد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۰:۰۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)