admin admin .

admin

حلزون تراپی چیست؟

حرکت کند. خزیدن حلزون بر روی پوست و بر جا گذاشتن مخاط روی پوست مانند یک ماسک عمل کرده و زیبایی پوست را افزایش می دهد. همچنین باعث جوان سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده آن می شود. در واقع حلزون درمانی به کار بردن ترشحات حلزون مخصوص و درمانگری می باشد که برای از بین بردن سلول های مرده، رفع چین و چروک و کاهش منافذ پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

ماده چسبناک حلزون یک سری فواید برای پوست از جمله ترمیم لکه ها، صاف کردن چین و چروک را دارد. مخاط حلزون سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان و ... می باشد که به رفع چین و چروک و حتی آکنه کمک می کند. دلیل استفاده از این روش درمانی نسبت به روش های دیگر، ماده ی چسبناک حلزون می باشد که توانایی تولید الاستین و کلاژن در پوست را دارد. حلزون درمانی روشی طبیعی برای بهره مندی از حلزون در مقایسه با کرم آرایشی و لوسیون ها است.


عملکرد حلزون تراپی بر روی پوست

پوست انسان ساخته شده از کلاژن و الاستین می باشد که این ماده در مخاط و ماده ژله ای حلزون وجود دارد. کلاژن نوعی پروتئین می باشد که نگه دارنده بافت پوست می باشد. در واقع از این ماده به عنوان چسب طبیعی هم یاد می شود. زیرا باعث استحکام و تقویت خاصیت ارتجاعی پوست شده و آن را جوان می کند. کلاژن در اثر افزایش سن، تغذیه نا مناسب، عوامل محیطی و مصرف دخانیات کاهش می یابد. وجود کلاژن در بدن انسان فقط مختص پوست نیست بلکه در غضروف ها، استخوان ها، تاندون ها و دیگر بافت های رابط کلاژن موجود می باشد. بنابراین کمبود آن علاوه بر تاثیر در زیبایی مشکلات زیادی به همراه دارد. از این رو برای جبران کمبود کلازن باید آن را از راه های مختلف به بدن و پوست وارد کرد. الاستین نیز اسید آمینه ای است که حفظ تناسب و اندازه آن با کلاژن در توانایی برگشت پوست به حالت قبل و یا خاصیت کشسانی بسیار لازم و ضروری می باشد. الاستین نقش مهمی در طراوت پوست و کاهش چین و چروک دارد.
ساختار حلزون به گونه ای می باشد که در هنگام آسیب به پوستش توانایی تولید الاستین و کلاژن را داشته و قادر به ترمیم پوست خود می باشد. این خاصیت در حلزون و پروتئین های مشابه آن باعث جذب آسان و راحت موکوس (مخاط) حلزون به پوست انسان می شود.


طریقه استفاده از حلزون بر روی پوست

برای حلزون درمانی پوست باید صورت را کاملا تمیز کرده و چند حلزون تازه که از صدف بیرون آمده را روی پوست صورت، گردن و یا هر جای دیگر از بدن بگذارید. حلزون های در حال حرکت حدودا 35 دقیقه روی تمام قسمت های مورد نظر رفته و با تولید ژل مخصوص یک ماسک طبیعی روی پوست به وجود می آورند. این ژل مخصوص حاوی پروتئین مخصوص می باشد. با جذب این ژل توسط پوست انواع چین و چروک بر طرف شده و جوانی به شما بر می گردد. با حرکت حلزون، فرد یک جریان خفیف الکترونیکی روی سطح پوست خود احساس می کند. اما پس از پایان کار و برداشتن حلزون ها پوستی شاداب و با طراوت را حس خواهید کرد. دقت داشته باشید که این حلزون ها طبی می باشند. حداقل فاصله بین دو حلزون تراپی باید 6 ماه باشد و زودتر از آن نباید انجام شود. زیرا ممکن است آسیب و صدماتی به پوست وارد شود.

https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۶:۰۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)