admin admin .

admin

ماسک زیبایی پوست

ماسک میوه انبه
در ادامه معرفی ماسک زیبایی پوست به گزارش پرشین وی شما برای این ماسک نیز به چند تکه انبه و مقداری شیر دارید. تکه های انبه را به خوبی له کنید ، شیر را به آن اضافه کرده و به شکل یک خمیر سفت درآورید تا هنگامی که روی صورت قرار می دهید نریزد. این ماسک میوه برای به دست آوردن پوستی سفت و نرم بسیار موثر است.

ماسک میوه
ماسک میوه توت فرنگی
در ادامه معرفی ماسک زیبایی پوست توت فرنگی ها را می توانید مستقیم روی صورت استفاده کنید و یا می توانید آن را با ماسک مخلوط کرده و بعد استفاده کنید. آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی پوست را جوان و سالم نگاه می دارند.

ماسک زیبایی پوست: ماسک میوه خیار
می توانید خیار را به قطعه های کوچک خرد کرده و روی پوست قرار دهید و یا می توانید آنها را به صورت خمیری درآورده و مانند کرم از آن استفاده کنید. خیار یکی از بهترین راه های طبیعی برای درمان پوست های خشک است.

ماسک میوه سیب
اگر نعمت داشتن پوست نرمال نصیب شما شده است، پس زیاد جای نگرانی نیست، به گزارش پرشین وی ولی می توانید از ماسک سیب روی پوست خود استفاده کنید تا آن را همچنان نرمال نگاه داشته و درخشندگی بیشتری به آن بدهید.

ماسک زیبایی پوست: ماسک هلو و شیر برای پوست سفت تر
در ادامه معرفی ماسک زیبایی پوست هلوها را باید با شیر مخلوط کنید تا به صورت خمیر سفت درآید و در دوره های منظم آن را روی پوست قرار دهید تا پوست خود را سفت تر کنید. پس از آن می توانید صورت خود را از پایین به بالا ماساژ داده تا موجب کشیدگی و چروک پوست نشود.

ماسک های زیبایی
در معرفی ماسک زیبایی پوست ، ماسک های میوه یکی از کم هزینه ترین انواع ماسک های زیبایی است که می تواند صورت را جوانتر از پیش کند. بهترین نکته در آنها این است که این ماسک ها هیچ گونه عوارض جانبی احتمالی موجود در ماسک های زیبایی مورد استفاده در سالن های زیبایی را ندارند.

تهیه و ترجمه: گروه زیبایی پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۲:۳۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)