admin admin .

admin

مرکز جراحی بینی در سعادت آباد تهران

دستگاه های پیشرفته، تجهیزات استریل و یکبار مصرف و ... اشاره کرد. این مرکز کلیه مراحل جراحی بینی را با دقت زیادی انجام می دهد. در ابتدا بیمار را از طریق تنفسی یا تزریق وریدی بیهوش می کنند. گاهی اوقات هم بنا بر تشخیص جراح، بی حسی موضعی پیشنهاد می شود. در جراحی به روش باز، برش هایی را بر روی کلوملا انجام می دهند. سپس تغییرات لازم را بر روی ساختار بینی ایجاد می کنند. در صورت لزوم، غضروف اضافه می کند. متخصصین مرکز جراحی بینی در سعادت آباد در ادامه روند جراحی، فرم بینی بیمار را اصلاح می کنند. در صورت وجود انحراف یا هر عیب دیگری آن را برطرف می کنند. در انتها برش های ایجاد شده را بخیه می زنند و گچ بینی را قرار می دهند. در این مرحله، بیمار وارد بخش ریکاوری می شود و اقدامات لازم برای بعد از عمل انجام می شوند. در صورت تشخیص جراح، بیمار مرخص می گردد. در تمام این مدت، بیمار تحت نظر پزشک قرار دارد. اگر شما هم به دنبال یک مرکز خوب برای انجام عمل بینی هستید، می توانید به مرکز جراحی بینی در سعادت آباد تهران مراجعه نمایید.

کلینیک جراحی بینی در سعادت آباد تهران
کلینیک جراحی بینی در سعادت آباد تهران از بیماران می خواهد تا کلیه نکات قبل و بعد از عمل جراحی را رعایت کنند. به این وسیله می توانند به نتیجه ی دلخواه خود برسند. بیماران باید 14 روز قبل از عمل بینی، از مصرف آسپرین و داروهای مشابه خودداری نمایند. این داروها موجب افزایش خونریزی حین عمل می شوند. برای مصرف داروهای گیاهی باید با پزشک مشورت نمایند. اگر افراد دچار سرماخوردگی شده اند، باید عمل بینی برای چند هفته به تاخیر بیفتد. به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی بینی نباید سیگار بکشند. 8 ساعت پیش از عمل هم نباید غذایی بخورند. کلینیک جراحی بینی در سعادت آباد تهران به بیماران توصیه می کند تا در 24 ساعت اول بعد از جراحی بینی، برای کاهش تورم و التهاب دور چشم از کیسه یخ روی چشم ها استفاده کنند. چند هفته بعد از عمل برای بهبود وضعیت تنفس، داخل بینی را با محلول سرم نمکی شستشو دهند. این کار را می توانند چند بار در روز انجام دهند. 5-7 روز پس از عمل بینی مسافرت نروند. در هفته های اول پس از عمل، در معرض نور خورشید قرار نگیرند. در این مدت، فعالیت بدنی شدید انجام ندهند. هنگام خواب، نیم تنه بالاتر از پاها قرار بگیرد. این کار باعث می شود تا صورت فرد کمتر ورم کند. در هفته های اول باید از غذاهایی مانند سوپ استفاده شود. برای مشاوره با متخصصین کلینیک جراحی بینی در سعادت آباد تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
جراحی بینی در سعادت آباد تهران
جراحی بینی در سعادت آباد تهران گزینه مناسبی برای افرادی است که از فرم بینی خود راضی نیستند و تمایل دارند تا با انجام عمل بینی، چهره ای متفاوت برای خود خلق کنند. البته افرادی هم هستند که برای رفع قوز بینی در ناحیه پل بینی، افتادگی و یا پهنی بینی این عمل را انجام می دهند. جراحی بینی در سعادت آباد تهران شامل کلیه اعمال جراحی می شود که در قسمت داخل یا خارج بینی صورت می گیرند. امروزه بسیاری از جوانان به دنبال برطرف نمودن مشکلات مربوط به اندازه بینی، شکل بینی، اندازه و موقعیت سوراخ های بینی و مشخصات ظاهری آن هستند. متخصصین جراحی بینی در سعادت آباد تهران با آموزش در دوره های مختلف و کسب مهارت های لازم می توانند فرم ظاهری بینی افراد قومیت های مختلف را نیز تغییر دهند. از دیگر مهارت های آنها می توان به اصلاح عدم تقارن بینی، کوچک کردن اندازه سوراخ های بینی، رفع نقص های مادرزادی در بینی و درمان بینی های آسیب دیده در تصادفات و حوادث ورزشی اشاره کرد. اگر بینی شما هم آسیب دیده است ، می توانید از خدمات جراحی بینی در سعادت آباد تهران بهره مند شوید. برای این منظور با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۷:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)